Steinkjer Skiklubb - Langrenn

Steinkjer Skiklubb - Langrenn

ORGANISERING OG GJENNOMFØRING AV KARUSELLRENN 19.01.16

Postet av Steinkjer Skiklubb - Langrenn den 18. Jan 2016

Her er oversikt over oppgaver på karusellrennet førstkommende tirsdag. LU håper at alle stiller opp og hjelper til, slik at alle får en fin kveld på Steinkjer skistadion J

Sekretariat - påmelding, startnummer, startkontigent, klargjøre startlister til speaker:

Kari Trøan Aune, Per Helge Fossan, Marit Lægran, Merethe Hofstad Arntsen, Aina Haraldsen, Anne Grethe Olsen, Liv Karin Olsen Flak.

Per Helge, Kari og Liv Karin tar med hver sin PC.

Oppmøte midtre klubbhus kl. 16.45.

Speakere: Solvår Flatås og Arve Austheim

Oppmøte kl. 17.45. Arve tar med PC.

Ordne klart i start- og målområdet og registrere runder for de som går rundløype, samle inn startnummer: Christina Akseth, Bjørg Helland, Espen Vekseth-Hahn, Terje Skrattalsrud, Åse Marie Hagen, Renate Aunli/Vidar Aunli.

Aina Haraldsen og Merethe Hofstad Arntsen bistår hvis behov.

NB: Alle skal levere inn startnummeret når de er i mål!

Oppmøte kl. 17.45

Tidtaking distanselangrenn: Morten Vannebo og Nils Arnesen. Morten og Nils skaffer selv flere til å bistå hvis det er behov for det.

Start fra kl. 18.40.

Fellesstart, fristil.

Løypevakt distanselangrenn: Håvard Belbo og 1-2 trenere hvis nødvendig.

Oppmøte kl. 18.

Kafè nedre klubbhus – steke vafler, lage saft og kaffe, vasking: Ingrid Skogan, Anne Elisabeth Overrein og Børre Olsen.

Oppmøte kl. 17.30.

Tidsskjema:

Påmelding i midtre klubbhus

17.00-17.30

Start rundløype

18.00

Start distanselangrenn (fristil, fellesstart)

18.40

Startkontigent for alle renn: 250 kr for ett barn, 350 kr hvis to eller flere barn pr familie.

Trenerne går gjennom løypa med de som går distanselangrenn.

Alle som hjelper til, bruker vester.

Har du spørsmål, så ta kontakt med Liv Karin Olsen Flak på telefon 976 45 034 eller via Facebook.




Kommentarer

0 Kommentar

Logg inn for å skrive en kommentar.